Skip to main content
blogללא קטגוריה

סדנת בישול לילדים

תוכניות האוכל ששטפו את מסכי הטלוויזיה הביאו לעליה במספר המתעניינים בבישול, ובהם לא מעט ילדים. ההתלהבות שלהם גדולה, הם מוכנים לטעום ולהתנסות הרבה יותר באוכל שהם עצמם מכינים מאשר זה שהוגש להם.סדנת אפייה לילדים

מה לומדים בקורס בישול לילדים?

סדנאות בישול לילדים מלמדות אותם איך לגשת לאוכל, לחוש אותו, ליהנות ממרקם אחר או טעם קיצוני. מעבר לכך, בישול הוא מיומנות נרכשת ולמה לא להתנסות בו כבר מגיל צעיר? ילד שמגיע אל סדנת בישול לילדים רוכש כישורים שיועילו לו בכל גיל.

חישבו על זה: הרי מגיל צעיר אנחנו מציעים להם לשחק בבצק, וכל אחות בטיפת חלב תגיד לכם שהילדים צריכים לאכול עם הידיים. עכשיו, באישורכם ובהדרכתי, הם חוזרים למשחק ולהתמרחות, ונהנים מכל רגע. בקורס בישול זוכה לעסוק בפעילות שמגרה את הסקרנות והדמיון, מהנה ואפילו טיפולית למי שזקוק לחיזוק במוטוריקה עדינה. מעבר לכל אלה, יזכו ההורים בסו-שף, ילד שידע איך מתנהגים במטבח ויוכל לעזור בחיתוך למשל, מבין ומעריך את ההשקעה במתכון מורכב.

קורס בישול לילדים – כך זה עובד

סדנאות בישול לילדים יכולות להיות אישיות או קבוצתיות. אני מגיעה לכל מקום שמתכנסת בו קבוצה ויש בו מטבח מאובזר בתנור וכיריים. ניתן לבחור בין מגוון רחב מאד של סדנאות בישול לילדים: סדנאות סושי, סדנת בישול איטלקי, בישול בריא, ללא גלוטן ועוד.
את התפריט של כל סדנת בישול לילדים אני בוחרת עם ההורה המוביל, וגם את הקונספט. הילדים יכולים להכין את אותן המנות, ויכולים גם להתקין ארוחה שלמה בקבוצות- חלקם מכינים את התוספות, אחרים עיקרית וקבוצה נוספת קינוח. כך או כך, הם שותפים להכנה וגם אוכלים את התוצרים בהנאה כפולה.

אני מביאה איתי חומרי הגלם טריים, מהאיכות הטובה ביותר, עם הקפדה יתרה על בריאות (מעט שמן, ירקות ופירות, קמח מלא ועוד).
מניסיוני, ילד שלקח חלק בסדנת בישול לילדים מבקש להתנסות אחר כך גם בבישול בבית, באפיה, ואולי חשוב מכל- אינו חושש מטעמים ומרקמים.

למידע נוסף על קורס בישול לילדים ולהזמנות מוזמנים ליצור קשר טלפוני:

050-373-7972

שף לייזה תובל

Whatsapp לחיוג מהיר