Skip to main content
blogמאמרים

סדנת אפייה לילדים

סדנת אפייה לילדיםכמה נערות וילדים אתם מכירים שלא אוהבים עוגות, עוגיות ולחם?

גם הילד הכי קשה בכל מה שנוגע לאוכל מבושל יימס לריח מאפה טרי. מגיל צעיר הם חובבים משחק במטבחי עץ ופלסטיק קטנים, וסדנת אפיה לילדים משלבת בין שתי ההנאות האלה ולוקחת אותם למקומות חדשים.

סדנאות אפייה לילדים שאני מציעה מתאימות למגוון פעילויות לנערות בכל גיל.

זה יכול להיות יום הולדת שבו נאפה יחד קאפקייקס או קייקפאפס, שני להיטים טעימים ומהנים שמתאימים במיוחד לפעילות עם ילדים – פעילות הכוללת אפיה וגם יצירה;

תוכלו לבחור באירוע גיבוש או סוף שנה שבו כיתה שלמה אופה מאפים מלוחים ומתוקים ויחד אוכלים את התוצרים, וזו יכולה להיות עבודה יעילה עם ילד אחד על מוטוריקה עדינה שבה הוא חש ולש ומרדד ומעצב את המאפה הפרטי שלו.

סדנת אפייה לילדים – איך זה עובד?

ילדים תזזיתיים יכולים לעבוד בעמידה, ובלבד שיעקבו אחרי ההוראות ואני ממליצה בחום להסתכל על ילד מופתע ומאושר למראה התוצאה שעמל עליה שעות.

עבור הילדים מדובר בהצלחה חסרת תקדים, בעיקר למשמע המחמאות.

אז מה תבחרו? לאתגר את הילדים במבחר עוגות, או אולי בפוקאצ’ות ופיצות? זו הדרך הבטוחה לחדש ולאזן את המטבח בבית, ילדים שנחשפים בסדנה שבה אפו לבד ישמחו מעתה לטעום מגוון רחב יותר של מאפים, ואתם תוכלו לשלב בהם קמחים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים יותר, ירקות ופירות.

סדנת אפייה לילדים
סדנת אפייה לילדים, אישית או קבוצתית, מתקיימת בתיאום מראש בבית הלקוח. יחד נבנה את התפריט – עוגות, עוגיות, מאפינס מתוקים או מלוחים, לחמים ועוד, תלוי טעמים ומספר ילדים.

סדנאות אפייה אלו מועברות לילד אחד או לכיתה. ניתן לקיים גם סדנת אפיה הורים וילדים.

משך הסדנה החל משעה וחצי, תלוי במורכבות שלה נידרש.

למידע נוסף ופרטים על סדנאות אפייה לילדים:

050-373-7972

אולי יעניין אתכם גם – סדנת בצק פריך 

Whatsapp לחיוג מהיר