Skip to main content
blogללא קטגוריה

סדנת זילוף אובר פייפינג

סדנת זילוף אובר פייפינג

מתוחכם, מלכותי, מפואר, ייחודי… אין מספיק מילים כדי לתאר את יופיים של התוצרים היפיפיים שאנחנו מפסלים בטכניקת שנלמדת בסדנת זילוף אובר פייפינג. מעטים המורים המלמדים את התורה, ובניגוד לסדנאות רויאל אייסינג, בצק סוכר ועוגות זילוף, לא כל אחד יכול להיות תלמיד של השיטה.

רק בעלי ניסיון רב בתחום הזילוף והרויאל אייסינג יכולים להצטרף לסדנה בת שני מפגשים של חמש שעות, במהלכה אלמד הכל אודות המעבר מדו ממד לתל ממד. מדובר בטכניקה הדורשת הרבה תרגול ודיוק והיא מאד מאתגרת, אך כמובן שזה גם מה שיפה ושונה בה ביחס לאמנויות זילוף אחרות.

ההיסטוריה של אמנות האובר פייפינג מתחילה באנגליה. ראשית סברו שתחילתה באיטליה, אחר כך שייכו אותה לצרפת, לגרמניה ובסיכום הדיון בספרי המומחים – לאיטלקיה שהיגרה לאנגליה. בכלל, באירופה מאד מקובל לקשט עוגות וכל אחד מוסיף מסגנונו הייחודי.

בסדנת זילוף אובר פייפינג נתרגל על עוגות גבוהות ומרשימות, בגובה 15 ס”מ, אותן נעטוף בשלמות בבצק סוכר, קרם חמאה או קצפת, נפסל בטכניקות זילוף ויקטוריאנות, השונות מטכניקות זילוף רגילות. את האובר פייפינג אפשר ליצור מרויאל אייסינג, מקרם חמאה ומקצפת, כולן סמיכות מהרגיל, ולא מכולן אפשר ליצור תלת ממדיות. הכל כמובן יילמד בסדנה, כמו גם ייבוש וטכניקות שונות לייבוש.
התוצאה היא עוגת וינטאג’ בסגנון מעודן, מיושן ורומנטי – והיא מרהיבה, כך שמי שרואה אותה אולי מאמין שאפשר לאכול אותה – אבל חבל לו להרוס…

לסדנת עוגות מעוצבות >>

מעוניינים לרכוש עוגה מעוצבת ליום הולדת? >>

050-373-7972

Whatsapp לחיוג מהיר