Skip to main content
מאמרים

סדנת פחזניות – סדנת בצק רבוך (הכנת פחזניות, אקלרים ועוד)

מתעניינים בסדנת פחזניות?

סדנת בצק רבוך

סדנת פחזניות / סדנאות בצק רבוך

בתחום האוכל העולם מלא בטרנדים שבאים והולכים. אחת הדוגמאות המתאימות ביותר בתחום הקונדיטוריה הוא הבצק הרבוך. פחזניות, אקלרים ובצק רבוך מטוגן שהוא למעשה צ'ורוס.

הבצק הרבוך עשוי ממים, קמח, חמאה (או שמן) וביצים. בחלק מהמתכונים נכנס למשוואה גם סוכר. לכאורה, אין כאן שמרים שכולם כל כך אוהבים להסתבך איתם, ואין התפחה.

אך בצק רבוך הוא מדע מדויק – את כל זה תלמדו בסדנאות בצק רבוך!

חצי ביצה יותר מדי תדלל את הבצק ותהפוך אותו מיימי…הבעיה היא שבצק רבוך, כמה שמרכיביו פשוטים, ככה קשה להכין אותו וכמובן לזלף בו. ובבצק רבוך כל התוצרים מזולפים על מנת שלא ידבקו.

לאחר האפייה או הטיגון בשמן עמוק אין זכר לבצק הדביק שממנו יצרתם את התוצר האוורירי שלפניכם.

סדנת בצק רבוך – הכנת פחזניות, אקלרים ועוד!

מעבר לקבוצות הקטנות, להתנסות שאיננה מובנת מאליה – אצלי לא מתחלקים לקבוצות שכל אחת מכינה משהו קטן אחר וכולם טועמים בסוף – בסדנאות אצלי, כולם מתנסים בהכל.

בנוסף, למרות שהבצק הרבוך מזוהה כל כך עם מתוק, מילוי או קרם או מעטפת סוכר קראנצ'י, סדנת פחזניות בת חמש שעות בה נכין גם מאפים מלוחים, נגרד גבינות קשות, נגוון במילויים הקרמיים וניצור פירורים יפים לדקורציה, נגוון עם מילויים שיעשירו את המאפה, ניצור קראמבל צבעוני מתפצפץ וגם ג'וזר- בצק רבוך מלוח עם גבינות.

בסדנאות האינטימיות שלנו, בקבוצה של עד שישה משתתפים היחס האישי מביא לתוצרים מושלמים: במהלך הסדנה נתנסה שוב ושוב ביצירת הפחזניה המושלמת והאקלר המושלם – הן מבחינת הטעם והן מבחינת המראה.

לכל אחד מהמשתתפים אינדוקציה (מדובר בבצק מבושל) ומיקסר, ובין יצירת בצק כזה או אחר גם שוטפים את המיקסרים לקראת המנה הבאה.

אם התעניינתם בסדנת בצק רבוך – קראו עוד על סדנאות אפייה של לייזה תובל.

הסדנאות יסודיות ויחד נלמד את אופי ההכנה צעד אחר צעד את סודות הבצק הרבוך. למשל, אף אחד מהנוכחים לא ישמור את המאפים או את הבצק במקרר, אלא רק בהקפאה… באחריות, זוהי סדנת הפחזניות / בצק רבוך הכי רצינית, זו שמתמסרת לפרטים הכי קטנים.

כשהבצק נכנס לתנור אתם בהמתנה, הסקרנות יכולה להרוג אבל את התנור לא נפתח!

בסדנה נלמד, כל משתתף ומשתתפת לייצר את הבצק בעשר אצבעות, אני עוברת ביניכם, אבל לא עושה עבורכם.

זו הסיבה שמהסדנאות שלי יוצאים בידיים מלאות ובעיקר עם הידע להכין את המאפים שירשימו את אחרון האורחים!

Whatsapp לחיוג מהיר